سئو داخلي راه حل اصلي براي همه مشكلات وب سايت است. البته اگر درست انجام شود! بسياري از مديران وب براي حل مشكلات خود به متخصصان seoedu ما مراجعه كردند. در وسط دو مشكل قابل توجه وجود داشت:
هيچ ترافيكي افزايش نمي يابد
رتبه بندي سايت افزايش نمي يابد
جالب اينجاست كه بيشتر اين افراد دقيقاً نمي دانستند كه چگونه از SEO فردا استفاده كنند. اگر شما هم يكي از اين افراد باشيد ، خواندن ادامه اين مقاله آموزش سئو بدون فايده نخواهد بود.
دفعه بعدي كه وارد seoedu مي شويد و تصميم مي گيريد درباره SEO فردا بيشتر بدانيد ، اين نشانه پيشرفت شما است. مشكلات و مواردي مانند موارد زير ممكن است شما را به فكر بهبود عملكرد خود بياندازد:
چرا مقاله هاي سايت من خوب به نظر نمي رسند؟
چرا رتبه سايت من افزايش پيدا نكرده است؟
چرا من محتواي با كيفيت ايجاد مي كنم ، اما سايت من اصلاً پيشرفت نمي كند؟
و ...
پاسخ ساده است؛ تنها دليل بروز اين مشكلات به دليل عملكرد ضعيف شما در هنگام بهينه سازي داخلي سايت شما است! بدون اين قسمت بسيار مهم سئو ، دستيابي به موفقيت چشمگير غيرممكن است. من اغراق نمي كنم ، او گفت ، تجارت اينترنتي شما بدون آن خراب خواهد شد.
البته ، شما لازم نيست كه نگران باشيد؛ با توجه به رسوايي هاي فراوان در اين زمينه ، تصميم گرفتم ابتدا ماهيت بهينه سازي داخلي سايت را تشريح كرده و بهترين تكنيك هاي آن را يكي يكي توضيح دهم. با اين حال ، بايد به خاطر داشته باشيد كه در يك دوره آموزش سئو در مشهد ، تهران ، شيراز و ديگران. ممكن است نكاتي وجود داشته باشد كه در هيچ مقاله اي نتوانيد آنها را در نظر بگيريد.
حالا زمانش فرا رسيده! اين را بخوانيد: سئو كلاه سفيد و بهترين تكنيك هاي آن
نويسنده پيشنهاد مي كند ابتدا مقاله فوق را بخوانيد و بقيه قسمت ها را بخوانيد.
سئو در داخل چيست؟
تنها راه براي درك تكنيك هاي SEO داخلي ، ابتدا يادگيري مفهوم SEO داخلي است. سئو داخلي يا سئو داخلي صفحه فرآيندي است براي بهينه سازي ساختار و محتواي وب سايت شما. هدف از اين نوع بهينه سازي اين است كه به ما اين امكان را بدهد تا سايت را با زبان مكان نما تطبيق دهيم يا قسمت زيادي از خزيدن صفحه مكان نما را تسهيل كنيم.
براي درك بهتر اين مفهوم ، اجازه دهيد يك ساختار كلي در ذهن شما ايجاد كنم. بهينه سازي داخلي شامل موارد بسيار مهم زير است:
نشانگر عنوان صفحه
توضيحات متا
متن مطالب
وضعيت روابط داخلي
برچسب هاي H
كليد واژه ها
تلاش براي جستجو
آدرس اينترنتي
درست است كه سئو داخلي يك سايت معاني بسياري دارد ، اما من فكر مي كنم اين 8 موردي كه گفتم ، اگر به درستي بهينه سازي شوند ، با سرعت باورنكردني سايت شما را بهبود مي بخشند.
سايت SEOtreshen براي آموزش جستجوگرها ، reshrezhen آموزش SEO ، بازسازي SEO
ارائه بهترين تكنيك ها براي بهينه سازي داخلي سايت
اكنون وقت آن است كه با تكنيك هاي امروزي كه ناشي از بهينه سازي وب سايت است آشنا شويد (برنده شويد ، دريافت كنيد). در اين مقاله سعي كردم از تكنيك هايي استفاده كنم كه بر اساس تجربه seoedu بيشترين تأثير را در بهبود بهينه سازي داخلي سايت داشتند.
1. محتواي با كيفيت را منتشر كنيد
مطمئناً شما اين را بارها در دوره هاي مختلف جستجوگر SEO نگه داشته ايد:
محتواي با كيفيت و بدون SEO مي تواند مفيد و از نظر زيبايي باشد ، اگر همراه با SEO باشد ، تأثير بيشتري خواهد داشت.
در اصل ، اولين سوالي كه باعث مي شود شما كوچك شويد اين است كه چه نوع مقاله اي محتواي با كيفيت ناميده مي شود. در اينجا مهمترين ويژگي هاي يك مقاله موثر در مورد SEO وجود دارد:
محتوا ايجاد شده است (يعني نويسنده متن را ترجمه ، كپي و ترجمه نكرده است و متن را بر اساس دانش خود نوشته است)
محتواي اختصاصي وب سايت شما
محتوا بايد عناصر جذابي داشته باشد (متني كه فاقد هيچ چيز باشد اساساً افراد نيازمند را جذب نخواهد كرد)
مطالب بايد مفيد باشد
نيروي ضربه عالي است
طول متن مطالب كوتاه نيست
محتوا نبايد مغرضانه يا جهت دار باشد
2. عنوان و متا توضيحات صفحه خود را بهينه كنيد
براي درك اهميت اين بخش ، هنگام جستجو در Google به رفتار خود توجه كنيد. چگونه اين همه كارهاي بزرگ را انجام مي دهيد؟ جذابيت عنوان صفحه براي شما مهمتر است يا مفهوم آن؟ آيا توضيحات متاي صفحه را مي خوانيد يا از كل عنوان راضي هستيد؟
خوب ، اگر يك مدير وب سايت حرفه اي باشيد ، قطعاً به پايان نامه هاي او توجه خواهيد كرد. اما همه كساني كه Google را مي خزند تجربه شما را ندارند. شما تمايلي نداريد كه به آن مزيتي بدهيد كه جذابيت بيشتري داشته باشد.
به عنوان مثال ، به تصوير زير نگاه كنيد ؛ كاربر از ديدن عنوان دوم مضطرب است و مي خواهد روي آن كليك كند. اگر بتوانيد يك هدر بسيار جذاب ايجاد كنيد ، بسياري از كاربران بدون بهينه سازي توضيحات متا وارد وب سايت شما مي شوند.
سئو داخلي ، سئو داخلي ، سئو داخلي چيست
فردا سايت سئو ، فردا و سئو بعدي
با سرصفحه به توضيحات متا يا كل توضيحات متا مي رسيم. شرح متاي سايت در سايت شما بايد كوتاه ، مفيد و همراه با عبارات كليدي باشد. اگربخواهم
منبع: seoedu.ir