چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

چرا مقاله هاي سايت من خوب به نظر نمي رسند؟

۲۸ بازديد

سئو داخلي راه حل اصلي براي همه مشكلات وب سايت است. البته اگر درست انجام شود! بسياري از مديران وب براي حل مشكلات خود به متخصصان seoedu ما مراجعه كردند. در وسط دو مشكل قابل توجه وجود داشت:

 

هيچ ترافيكي افزايش نمي يابد

رتبه بندي سايت افزايش نمي يابد

جالب اينجاست كه بيشتر اين افراد دقيقاً نمي دانستند كه چگونه از SEO فردا استفاده كنند. اگر شما هم يكي از اين افراد باشيد ، خواندن ادامه اين مقاله آموزش سئو بدون فايده نخواهد بود.

 

دفعه بعدي كه وارد seoedu مي شويد و تصميم مي گيريد درباره SEO فردا بيشتر بدانيد ، اين نشانه پيشرفت شما است. مشكلات و مواردي مانند موارد زير ممكن است شما را به فكر بهبود عملكرد خود بياندازد:

 

چرا مقاله هاي سايت من خوب به نظر نمي رسند؟

چرا رتبه سايت من افزايش پيدا نكرده است؟

چرا من محتواي با كيفيت ايجاد مي كنم ، اما سايت من اصلاً پيشرفت نمي كند؟

و ...

پاسخ ساده است؛ تنها دليل بروز اين مشكلات به دليل عملكرد ضعيف شما در هنگام بهينه سازي داخلي سايت شما است! بدون اين قسمت بسيار مهم سئو ، دستيابي به موفقيت چشمگير غيرممكن است. من اغراق نمي كنم ، او گفت ، تجارت اينترنتي شما بدون آن خراب خواهد شد.

 

البته ، شما لازم نيست كه نگران باشيد؛ با توجه به رسوايي هاي فراوان در اين زمينه ، تصميم گرفتم ابتدا ماهيت بهينه سازي داخلي سايت را تشريح كرده و بهترين تكنيك هاي آن را يكي يكي توضيح دهم. با اين حال ، بايد به خاطر داشته باشيد كه در يك دوره آموزش سئو در مشهد ، تهران ، شيراز و ديگران. ممكن است نكاتي وجود داشته باشد كه در هيچ مقاله اي نتوانيد آنها را در نظر بگيريد.

 

حالا زمانش فرا رسيده! اين را بخوانيد: سئو كلاه سفيد و بهترين تكنيك هاي آن

نويسنده پيشنهاد مي كند ابتدا مقاله فوق را بخوانيد و بقيه قسمت ها را بخوانيد.

 

سئو در داخل چيست؟

تنها راه براي درك تكنيك هاي SEO داخلي ، ابتدا يادگيري مفهوم SEO داخلي است. سئو داخلي يا سئو داخلي صفحه فرآيندي است براي بهينه سازي ساختار و محتواي وب سايت شما. هدف از اين نوع بهينه سازي اين است كه به ما اين امكان را بدهد تا سايت را با زبان مكان نما تطبيق دهيم يا قسمت زيادي از خزيدن صفحه مكان نما را تسهيل كنيم.

 

براي درك بهتر اين مفهوم ، اجازه دهيد يك ساختار كلي در ذهن شما ايجاد كنم. بهينه سازي داخلي شامل موارد بسيار مهم زير است:

 

نشانگر عنوان صفحه

توضيحات متا

متن مطالب

وضعيت روابط داخلي

برچسب هاي H

كليد واژه ها

تلاش براي جستجو

آدرس اينترنتي

درست است كه سئو داخلي يك سايت معاني بسياري دارد ، اما من فكر مي كنم اين 8 موردي كه گفتم ، اگر به درستي بهينه سازي شوند ، با سرعت باورنكردني سايت شما را بهبود مي بخشند.

 

سايت SEOtreshen براي آموزش جستجوگرها ، reshrezhen آموزش SEO ، بازسازي SEO

 

ارائه بهترين تكنيك ها براي بهينه سازي داخلي سايت

اكنون وقت آن است كه با تكنيك هاي امروزي كه ناشي از بهينه سازي وب سايت است آشنا شويد (برنده شويد ، دريافت كنيد). در اين مقاله سعي كردم از تكنيك هايي استفاده كنم كه بر اساس تجربه seoedu بيشترين تأثير را در بهبود بهينه سازي داخلي سايت داشتند.

 

1. محتواي با كيفيت را منتشر كنيد

مطمئناً شما اين را بارها در دوره هاي مختلف جستجوگر SEO نگه داشته ايد:

 

محتواي با كيفيت و بدون SEO مي تواند مفيد و از نظر زيبايي باشد ، اگر همراه با SEO باشد ، تأثير بيشتري خواهد داشت.

 

در اصل ، اولين سوالي كه باعث مي شود شما كوچك شويد اين است كه چه نوع مقاله اي محتواي با كيفيت ناميده مي شود. در اينجا مهمترين ويژگي هاي يك مقاله موثر در مورد SEO وجود دارد:

 

محتوا ايجاد شده است (يعني نويسنده متن را ترجمه ، كپي و ترجمه نكرده است و متن را بر اساس دانش خود نوشته است)

محتواي اختصاصي وب سايت شما

محتوا بايد عناصر جذابي داشته باشد (متني كه فاقد هيچ چيز باشد اساساً افراد نيازمند را جذب نخواهد كرد)

مطالب بايد مفيد باشد

نيروي ضربه عالي است

طول متن مطالب كوتاه نيست

محتوا نبايد مغرضانه يا جهت دار باشد

2. عنوان و متا توضيحات صفحه خود را بهينه كنيد

براي درك اهميت اين بخش ، هنگام جستجو در Google به رفتار خود توجه كنيد. چگونه اين همه كارهاي بزرگ را انجام مي دهيد؟ جذابيت عنوان صفحه براي شما مهمتر است يا مفهوم آن؟ آيا توضيحات متاي صفحه را مي خوانيد يا از كل عنوان راضي هستيد؟

 

خوب ، اگر يك مدير وب سايت حرفه اي باشيد ، قطعاً به پايان نامه هاي او توجه خواهيد كرد. اما همه كساني كه Google را مي خزند تجربه شما را ندارند. شما تمايلي نداريد كه به آن مزيتي بدهيد كه جذابيت بيشتري داشته باشد.

 

به عنوان مثال ، به تصوير زير نگاه كنيد ؛ كاربر از ديدن عنوان دوم مضطرب است و مي خواهد روي آن كليك كند. اگر بتوانيد يك هدر بسيار جذاب ايجاد كنيد ، بسياري از كاربران بدون بهينه سازي توضيحات متا وارد وب سايت شما مي شوند.

 

سئو داخلي ، سئو داخلي ، سئو داخلي چيست

 

فردا سايت سئو ، فردا و سئو بعدي

 

با سرصفحه به توضيحات متا يا كل توضيحات متا مي رسيم. شرح متاي سايت در سايت شما بايد كوتاه ، مفيد و همراه با عبارات كليدي باشد. اگربخواهم

منبع: seoedu.ir

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

۲۹ بازديد

خريد عطر مردانه با پخش بوي عالي

«يه عطر مردانه با پخش بوي بالا ميخام »

اين سوالي هستش كه اغلب آقايون از ما ميپرسن. پخش بويي عالي مهمترين عامل جذابيت عطر است و شديدا مورد توجه جنس مخالف قرار ميگيرد. نميدونم براي شما اتفاق افتاده يا نه ولي بعضي وقتها دنبالت تا ته خيابون هستن تا بدونن عطرت چيه يا حتي اتفاق افتاده وقتي تو ماشينم ميپرسن آقا تو رو خدا اسم عطرت رو بگو. معمولا” در انتخاب عطر، رايحه و كيفيت آن حرف اول را مي‌زند و دو گزينه ماندگاري و پخش بو از ملاكهاي اصلي انتخاب عطر هستند. برخي افراد تنها معيار كيفيت عطر را ماندگاري بوي آن در نظر مي‌گيرند، در حالي كه عوامل ديگري نيز در انتخاب عطر موثرند. به علت آنكه آقايون از نت چرم و تلفيق آن با ساير نت ها لذت ميبرند معمولا در يك ادكلن مردانه شاخص اينها ديده ميشن براي مثال كريد اونتوس كه چرمي و وتيوري است و يا ديور هوم اينتنس كه چرمي زنبقي است.

پخش بو يا سيلاج (sillage) در واقع قدرت پراكندگي يك عطر و پر كردن فضاي يك اتاق است.

در يك كلام ردپاي عطر 

پخش بو يا سيلاج (sillage)

در ادامه برخي عطرهاي مردانه كه پخش بوي عالي دارند را به شما معرفي مي‌كنيم. اين ليست به مرور زمان توسط ما و نظرات شما تكميل ميشود.

خريد ادكلن مردانه با سيلاج عالي:

عطر مردانه آمواج اينترلود-Interlude Man Amouage با پخش بوي عالي

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

عطر ادكلن آمواج اينترلود مردانه-Amouage Interlude

آمواژ يك برند عماني است كه بيشتر در تلاش است عطرهاي عربي را با سبك اروپايي ارائه دهد. يكي از خصوصيات عطرهاي آن، پخش بوي بالا مي‌باشد. در ميان عطرهاي اين برند اينترلود بالاترين پخش بو را دارد. اين عطر مردانه در سال ???? توسط Pierre Negrin  طراحي و به بازار عرضه شده است. آمواژ اينترلود مردانه عطري است گرم، شيرين و در عين حال تلخ و دودي كه شروعي قدرتمند و پيچيده از رايحه هاي تلخ بخور با حسي دودي و رايحه كاملا مشخص فلفل دارد كه با گرما و شيريني قدرتمندي از كهربا و صمغها مهار و متعادل شده است. با گذر زمان بخور و فلفل آرام گرفته و همزمان عطر حالتي دارچيني، گرم و تلخ و شيرين پيدا ميكند كه بسيار جذاب و دوست داشتني است. آمواژ اينترلود مردانه پخش بو و ماندگاري بسيار بالايي دارد و تنها در فصول سرد سال بايد مورد استفاده قرار بگيرد.

عطر مردانه بلك افغان-Black Afgano با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

عطر ادكلن ناسوماتو بلك افغان-Nasomatto Black Afgano

اين عطر يكي از شناخته شده ترين عطرها در ايران با پخش بوي بالا است. عود، روايح گياهان دارويي و صمغها حسي سياه ، مرموز و مخوف به اين عطر ميدهد. اين عطر در سال ???? توسط آلساندرو گوالتيري طراحي و به بازار عرضه شد. ناسوماتو بلك افگانو عطري است بسيار سنگين، گرم و تاريك كه شروعي قدرتمند از رايحه سبز، نيمه شيرين و تاريك برگ شاهدانه و رايحه چوبها تركيب با قهوه دارد كه حسي سنگين و بسيار با وقار دارند. با گذر زمان حس سبز از بين رفته و عطر گرمتر ميشود و رايحه چوب عود و بخور نيز به تركيب عطر اضافه ميگردند. رايحه مياني و پايه عطر رايحه اي تلخ و شيرين، گرم، چوبي، عودي و بسيار سنگين ميباشد كه حسي بسيار شكيل به مصرف كننده انتقال ميدهد. ناسوماتو بلك افگانو پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بينظيري جهت مصرف رسمي در فصلهاي پاييز و زمستان ميباشد. 

ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus با پخش بوي عالي

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

?عطر ادكلن كريد اونتوس مردانه-Creed Aventus

عطر ادكلن مردانه كريد اونتوس-Creed Aventus عطري است با رايحه خنك و تلخ. اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر كريد اونتوس عطري است مردانه و بسيار جذاب. محبوب‌ترين و پر فروش ترين محصول برند گران قيمت كريد، در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را به زيبايي هر چه تمامتر نشان داده است.

تضاد و پارادوكس عجيب و غريب اونتوس مردانه جادويي است كه همگان را به سمت خويش ميكشد. عطر اونتوس مردانه بي شك يكي از موفق ترين عطرهاي همه دوران هاست. عطري است بسيار جذاب كه سريعا مورد توجه خانمها قرار ميگيرد. قدرت پخش فوق العاده و ماندگاري مناسبي دارد و مخصوص آقايان جوان و ميانسال لوكس پسند است.

اين عطر جديد در عين شادابي و نشاط و وقار و ابهت خويش روح دراماتيك در هم آميخته از جنگ و صلح را با بهره گرفتن از زندگي امپراطور ناپلئون به زيبايي هر چه تمامتر در قالبي سلطنتي و كاملا پادشاهانه نشان داده است .تضاد و پارادوكس عجيب و غريب درون اين شيشه جادويي همگان را به سمت خويش مي كشد تا به همه نشان دهد چه قدرت خيره كننده اي را با خود به يدك مي كشد .

ادكلن مردانه امبر استار زرجف- Amber Star Xerjoff با پخش بوي بالا

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

عطر ادكلن زرجف-زرژاف امبر استار-Xerjoff Amber Star

اين عطر مردانه با رايحه شرقي، چوبي، ادويه اي و شيرين است كه پخش بو و ماندگاري عالي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده است. در اين عطر نت چوب و انواع صمغها برجسته بوده و باعث ايجاد حس كهربايي مانند شده است.

عطر مردانه جووي پرايوت ليبل– Private Label Jovoy با پخش بوي بالا

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

عطر ادكلن جووي پرايوت ليبل-Jovoy Paris Private Label

اين عطر رايحه اي بسيار خشك و تيز از چرم و حس كاغذي پاپيروس دارد. اين ادكلن مردانه در سال ???? توسط برند جووي عرضه شده است.جووي پرايوت ليبل عطري است تلخ و رسمي بر پايه رايحه گياهان معطر و چرم. رايحه ابتدايي عطر با بوي تلخ و گياهي خس خس و نعناي هندي آغاز ميشود كه حسي تند و تيز، رسمي و كمي سبز دارند و حضور رايحه مشك و چرم باعث ايجاد تلخي بيشتري در عطر ميگردد. با گذر زمان تغييرات كمي صورت گرفته و مشك قويتر و كمي شيرين ميشود و همزمان چرم نيز بيشر از ابتدا خودنمايي ميكند كه تغييرات حاصله باعث ايجاد رايحه اي چوبي، چرمي و كمي شيرين و مُشكي ميگردد. جووي پرايوت ليبل پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي جهت مصرف رسمي در فصول پاييز و زمستان ميباشد.

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique با پخش بوي بالا

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

عطر مردانه جووي ديپلماتيك Jovoy Paris Incident Diplomatique

جووي اينسيدنت ديپلماتيك عطري است با كيفيت بر پايه رايحه گياهان و چوبها. رايحه ابتدايي عطر با بوي تند و تيز و كمي تلخ از تركيب رايحه نعناي هندي و خس خس آغاز ميشود كه حس شيرين و نيمه شادابي از مركبات نيز با آنها تركيب شده است. با گذر زمان رايحه مركباتي بسرعت محو شده و رايحه نعناي هندي و خس خس قويتر ميگردند كه حسي گياهي و همزمان تلخ و چوبي مانند را بوجود مي آورند. جووي اينسيدنت ديپلماتيك پخش بو و ماندگاري بالايي دارد و انتخاب بسيار خوبي براي مصرف روزانه يا رسمي در فصلهاي بهار و پاييز ميباشد.

خريد ادكلن مردانه توباكو وانيل-Tobacco Vanille Tom Ford 

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

عطر ادكلن تام فورد توباكو وانيل-Tom Ford Tobacco Vanille

اين ادكلن، يك ادكلن شرقي وانيلي از برند تام فورد است كه تركيبي از رايحه وانيل و تنباكو مي‌باشد. همانطور كه از اسم آن مشخص است بسيار شيرين بوده و پخش بوي بالايي دارد. اين عطر در سال ???? به بازار عرضه شده و از ادكلن‌هاي بسيار موفق تام فورد بوده است. در ايران نيز اين عطر شناخته شده و طرفداران زيادي دارد.

ادكلن ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion با پخش بوي عالي

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

عطر ادكلن تيزيانا ترنزي اوريون-Tiziana Terenzi Orion

تيزيانا ترنزي اوريون عطري است عامه پسند و خوشبو كه شروعي شيرين و شاداب از رايحه ميوه آناناس دارد كه حضور رايحه غان و بخور در كنارش حسي تلخ، چوبي و كمي دودي مانند را ايجاد ميكنند. با گذر زمان رايحه غان قويتر شده و حس چوبي قويتري را ايجاد ميكند كه باعث تلخ تر شدن و رسمي تر شدن رايحه ميگردد اما همزمان رايحه شيرين و شاداب آناناس اين تلخي را بخوبي مهار و كنترل مينمايد. تيزيانا ترنزي اورايون پخش بو و ماندگاري مناسبي دارد و به استثناي تابستان در باقي فصول سال بصورت روزانه يا رسمي قابل استفاده است.

عطر مردانه ممو آفريكن لدر-Memo African Leather با پخش بوي عالي

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather

عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather عطري است گرم و تند.اين عطر در سال ???? به بازار عطر و ادكلن عرضه شد. عطر ادكلن ممو آفريكن لدر-Memo African Leather،با رايحه گرمي كه دارد براي روزهاي سرد زمستاني گزينه مناسبي مي باشد.رايحه اوليه: زعفران، ليمو ترش، گل شمعداني   رايحه مياني: هل سبز، زيره سبز    رايحه پايه: چرم ، نعنا هندي، عود، وتيور

منبع: https://liliome.ir

نكات ايمني استفاده از بخاري نفتي

۲۵ بازديد

نكات ايمني استفاده از بخاري نفتي

مهم ترين نكات هنگام خريد و استفاده از بخاري نفتي، بحث امنيت آن است. نكات ايمني بخاري نفتي شامل مواردي است كه بايد در هنگام خريد، نصب و حين استفاده مورد توجه قرار گيرد. همچنين باتوجه به مصرف فصلي اين وسيله، بايد هرسال پيش از نصب و استفاده‌ي مجدد، سرويس‌كاري‌ها و رسيدگي‌هايي صورت گيرد كه استفاده از وسيله را ايمن نمايد.

 

نكات ايمني بخاري نفتي در هنگام خريد

برخي از مهم‌ترين موارد ايمني بخاري نفتي، حين توليد آن محقق مي‌شود. بخاري نفتي متشكل از قطعات گوناگوني است كه اگر طبق استانداردهاي لازم ساخته نشوند، مي‌توانند مشكل يا خطرآفرين باشند.

 

 

 

يكي از مهم‌ترين نكات ايمني بخاري نفتي، نبود نشتي در قسمت مخزن است. همچنين جنس هرقطعه بايد به نحوي انتخاب شود كه تحمل حرارتي را كه به آن مي‌رسد، داشته باشد. ضخامت بدنه و دودكش بايد در حد استاندارد باشد. اتصالات قطعات مختلف بايد مناسب و استاندارد باشد و به اصطلاح قطعات خوب به هم چفت شوند. گردش پيچ‌هاي تنظيم شعله نيز بايد به آساني انجام شود.

 

استانداردهاي مهم فني در وسايل گرمايشي معمولا پيش از ورود محصولات به بازار و رسيدن به دست مشتريان، توسط نهادهاي كارشناسي مرتبط، بررسي مي‌گردد. آگاهي‌رساني به خريداران معمولا با درج نشان‌هاي مخصوص كه گواه انجام بررسي‌هاي لازم بر روي محصول است، صورت مي‌گيرد.

 

براي خريد بخاري نفتي ايمن، حتما به برخورداري آن از نشان‌هاي استاندارد لازم توجه نماييد. بخاري نفتي آترا (اينجا)يك نمونه از وسايل گرمايشي جديد و كاربردي است كه از استانداردهاي لازم فني و ايمني بهره‌مند است. همچنين شما مي توانيد براي خريد اين بخاري نفتي روي كلمه خريد بخاري نفتي آترا كليك كنيد.

a5_yb9j.jpg

 

نكات ايمني هنگام نصب بخاري

اگر هنوز در مرحله خريد بخاري و سيستم هاي گرمايشي هستيد حتما توجه كنيد كه بخاري مدنظر شما داراي استانداردهاي لازم باشد و حتي الامكان از خريد بخاري هاي بدون دودكش خودداري كنيد؛ زيرا بخاري هاي بدون دودكش را نبايد در محيط هاي بسته و كوچك كه كاملا درزگيري شده اند استفاده كرد.

  1. اولين و مهمترين قدم در هنگام نصب بخاري اين است كه مطمئن شويد مسير دودكش كاملا باز باشد؛ اگر خروجي لوله بخاري شما خارج از ساختمان و بالاي پشت بام قرار گرفته حتما از كلاهك هاي استاندارد براي پوشاندن آن استفاده كنيد.
  2. محل قرارگيري بخاري حتما بايد از سطح زمين فاصله‌ داشته باشد بنابراين در هنگام خريد دقت كنيد كه بخاري مدنظر شما پايه هاي مناسبي داشته باشد؛ همچنين از هر طرف نيز بايد حداقل ?? سانتي متر با محيط فاصله داشته باشد.
  3. قبل از نصب لوله بخاري از سالم بودن آن اطمينان حاصل كنيد. همچنين براي اتصال گاز به لوله بخاري از شيلنگ هاي استاندارد با اندازه مناسب استفاده كنيد.
  4. پس از طي مراحل بالا اتصالات گاز را براي بار آخر چك و سپس مي‌ توانيد گاز را وصل كنيد. اگر متوجه نشتي گاز شديد بلافاصله آن را قطع كرده و براي تعميرات اقدام كنيد، در غير اينصورت بخاري را روشن كنيد.
  5. پس از گذشت ?? دقيقه از شروع به كار بخاري لوله ي آن را لمس كنيد اگر لوله بخاري داغ بود ديگر جاي نگراني نيست اما اگر هنوز لوله بخاري سرد بود بخاري را خاموش كرده و بار ديگر مراحل نصب را بررسي كنيد.
  6. همچنين به رنگ شعله هاي بخاري دقت كنيد اگر رنگ آن ها آبي باشد به معناي سالم بودن بخاري است اما نارنجي بودن شعله ها به معناي اين است كه بخاري نياز به تعمير و بررسي دارد.

تكنولوژي ضد ريفلكس IR در دوربين دام هايك ويژن

۲۶ بازديد

تكنولوژي ضد ريفلكس IR در دوربين دام هايك ويژن

دوربين دام هايك ويژن با استفاده از تكنولوژي ضد ريفلكس (Anti-IR Reflection ) تعبيه شده بر روي آن
مي تواند در هر شرايط نوري و آب و هوايي، تصاوير با كيفيت و شفافي ارائه بدهد . معمولا دوربين هاي
دام IR در شب تصاوير با جزئيات مناسبي ارائه مي كنند. بيشتر دوربين هاي دام داراي حباب ( هوزينگ
شيشه اي ) هستند تا لنز دوربين را از گرد و غبار و رطوبت محافظت كرده و عمر دستگاه را افزايش دهد.
در طول شب كه IR دوربين روشن مي شود در دوربين هاي معمولي حلقه ي ضد نور تعبيه شده بر روي
هاوزينگ مانع از بازتاب بخشي از نور IR به لنز مي شود . با اينهمه در برخي مواقع بخشي از نور IR از بدنه
حباب دوربين بطور مستقيم به لنز دوربين وارد شده و در نتيجه كاربر تصوير تاريكي را مشاهده مي كند
تصور كنيد كه بر روي حباب گرد و غبار و رطوبت هم وجود داشته باشد ، در اينحالت با يك تصوير بسيار
بي كيفيت روبرو خواهيم شد.

اما هايك ويژن براي اين مشكل يك راه حل مناسب دارد. استفاده از راهكار ضد انعكاس IR مي تواند مانع
از ورود بازتاب نور ديد در شب به لنز دوربين و كاهش كيفيت تصوير دوربين در شب شود .
در اين فناوري
هايك ويژن از ال اي دي هاي EXIR استفاده مي كند به علاوه فضاي داخل حباب دوربين به گونه اي طراحي
شده است كه زاويه تابش نور IR تحت هيچ شرايطي به لنز دوربين بازتابيده نمي شود
همچنين دوربين
به گونه اي طراحي شده تا بتوان آن را در سه محور جداگانه تنظيم كرد كه به قابليت 3-AXIS معروف است .

هاوزينگ با طراحي خاص

حباب شيشه اي دوربين دام هايك ويژن داراي دو قسمت مجزا است، ناحيه تصوير برداري و ناحيه مخصوص
عبور نور IR . اين دو ناحيه توسط حلقه ضد نور از يكديگر جدا شده اند كه باعث مي شود تا هيچ بازتابي از
نور IR به لنز دوربين تابيده نشود .

تنظيم بصورت 3-AXIS جديد

نوع نصب دوربين مداربسته بايد به گونه اي باشد تا لنز دوربين بتواند به نحو مطلب توسط نور IR آن تغذيه شده و
تصاوير با كيفيتي را در نور كم تصوير برداري نمايد .
از اين رو دوربين هايك ويژن شامل لنز ، LED هاي IR
و بدنه دوربين را مي توان به كمك قابليت 3-AXIS به گونه اي نصب كرد كه همواره روبروي محل تصوير
برداري قرار داشته باشد .

مشتريان مي توانند با انتخاب محصولات هوشمند نظارت تصوير هايك ويژن ، نياز هاي نظارتي خود را به
بهترين نحو ممكن پوشش دهند.

 

براي افزايش امنيت شهري به كمك دوربين هاي مداربسته، نيازمند يك سيستم نظارت تصويري قوي هستيد كه بتواند با چالش هاي موجود و تهديدات امنيتي در مكان هايي كه پتاسيل بالايي در جرم و جنايت دارند به خوبي مقابله نمايد. اين سيستم بايد به طور كامل بتواند تمامي تحركات و رخداد هاي موجود در ساختمان هاي بلند، ميادين و خيابان هاي بزرگ و … را زير نظر داشته و حتي در روشنايي كم و شب نيز تصاويري با كيفيت مناسب ارائه دهد. دوربين هاي مداربسته Hikvision براي اين چالش ها كاملا آماده اند. محصولات هايك ويژن ويژه نصب در محل كار، ادارات و سازمان ها داراي ويژگي هاي جديد و قدرتمندي بوده كه تمامي نيازهاي كاربران را پوشش مي دهند:

دوربين هاي سري PanoVu

با توجه به ساختار اين دوربين ها و ارائه تصاويري وايد و 360 درجه پوشش دهي مناسبي دارند و مي توانند تصاويري با رنگ هاي واقعي و رزولوشن بالا ارائه دهند. از ساير ويژگي هاي اين دوربين ها مي توان به فيلتر آلارم هاي كاذب و ارتقا سيستم رديابي خودكار اشاره نمود كه منجر به كاهش هزينه هاي اضافي مي گردند. اين دوربين ها براي ارائه تصاوير از چندين سنسور مجزا بهره مي برند كه به راحتي مي توانند تمامي نقاط مورد نظر را پوشش دهند.

مزاياي دوربين پانوراما:

  • پوشش محدوده وسيع تر و نمايش جزئيات بيشتر تنها با يك دوربين
  • كاهش هزينه كار و سخت افزار
  • لذت بردن از تعمير و نگهداري آسان و سيستم عامل هاي به روز

علت تمايز دوربين هاي سري PanoVu هايك ويژن:

  • بهره گيري از لنزهاي وريفوكال و فوكوس اتوماتيك
  • توانايي حفاظت تمام و كمال از مكان مورد نظر توسط مدل هاي outdoor
  • بهره مندي از تكنولوژي EXIR
  • بهره مندي از فشرده سازي H.265 براي صرفه جويي در پهناي باند و فضاي ذخيره سازي.

دوربين هاي دام چند سنسوره

همانطور كه در تصوير زير مشاهده مي كنيد امكان تصويربرداري چند وجهي با استفاده از يك دوربين PanoVu، به جاي استفاده از چندين دوربين مدار بسته قديمي در تقاطعي در يك خيابان ميسر خواهد بود. دوربين هاي چند سنسوره سري 6D هايك ويژن، داراي يك طراحي همه جانبه با بهره مندي از 4 لنز داخلي هستند كه تصاويري 360 درجه اي را نمايش مي دهند. اين يك انتخاب مناسب براي تمامي كاربري هاي داخلي اعم از مراكز خريد، انبارها و … و همچنين كاربري هاي outdoor مانند تقاطع هاي خياباني، پارك ها و ميدان هاي عمومي است.

دوربين هاي اسپيددام سري DarkFighter

دوربين هاي مداربسته PTZ سريDarkFighter با بهره گيري از تكنولوژي هوش مصنوعي Deep Learning هايك ويژن داراي عملكرد بهتري براي ارائه تصاوير با  وضوح بالا در شرايط نور كم هستند. با استفاده از سخت افزار هاي جديد و الگوريتم هوشمند مبتني بر هوش مصنوعي Deep Learning، دوربين هاي  PTZ سري جديد DarkFighter هايك ويژن نه تنها ويژگي هاي جديد قدرتمندي را ارائه مي دهند، بلكه در كاهش و حذف آلارم هاي كاذب كمك بزرگي كرده و عملكرد رديابي خودكار را نيز بهبود مي بخشد.

مزايا:

  • دوربين هايDarkfighter با كيفيت 4K مي توانند تصاويري با وضوح بالاتر و جزئيات بهتر ارائه دهند.

 

  • بهره گيري از فشرده سازي H.265 + منجر به كاهش مصرف پهناي باند و صرفه جويي در فضاي ذخيره سازي مي گردد.

 

  • بهره مندي از سيستم پردازش تصوير VCA پيشرفته كه باعث افزايش دقت و حذف آلارم هاي كاذب با استفاده از تكنولوژي هوش مصنوعي Deep Learning مي گردد

 

  • استفاده از سيستم رديابي خودكار نسخه 2.0 بر اساس تشخيص انسان و خودرو

 

  • دوربين هاي سري DarkFighter داراي عملكرد هوشمندي هستند و  مي توانند بين سوژه هاي انساني و غير انساني تمايز قائل شوند و اهداف مهم را رديابي كنند.

دوربين هاي مداربسته سري ProIP

اين دوربين هاي تحت شبكه انقلابي بزرگ در صنعت دوربين مدار بسته محسوب مي گردند كه براي اولين بار به طور همزمان از دو تكنولوژي پيشرفته تصويربرداري در نور كم و ارائه تصاوير با كيفيت بالا در نور شديد استفاده مي كنند. تكنولوژي پيشرفته H.265 نيز منجر به صرفه جويي در مصرف پهناي باند و فضاي ذخيره سازي مي گردد.

1. كدك هاي H.265 / H.265+

H.265 آخرين تكنولوژي كدك هاي فشرده سازي در صنعت نظارت تصويري است كه كارايي آن دو برابر H.264 است. شركت Hikvision با تركيب H.265 با الگوريتم هوشمند و جديدتري با نام H.265+ توانسته باعث افزايش بهره وري در انتقال تصاوير در يك سيستم مداربسته گردد.

2. بهره گيري همزمان از تكنولوژي DarkFighter & LightFighter

دوربين هاي جديد سري ProIP، كه تركيبي از تكنولوژي Darkfighter و Lightfighter را دارند، مي توانند تصاويري با وضوح بالا چه در شرايط نور كم و چه در نور پس زمينه قوي فراهم كنند. به لطف تكنولوژي DarkFighter، حداقل نور مورد نياز براي تشكيل تصاوير رنگي 0/002 لوكس است. در حالي كه در وضعيت نور پس زمينه شديد، تكنولوژي LightFighter با استفاده از قابليت 140dB WDR مي تواند تصاويري يكدست و واضح را ارئه دهد.

4. پوشش ضد رفلكس نور IR

دوربين هاي مجهز به مادون قرمز اغلب از پوشش حبابي براي محافظت از لنز استفاده نمي كنند. اين به اين دليل است كه وقتي گرد و غبار و آب به سطح پوشش لنز مي رسد، نور IR باعث تار شدن تصاوير مي گردد. نسل جديد دوربين هاي هايك ويژن داراي پوشش حبابي محافظ براي جلوگيري از اين مشكل هستند.

5. بدون نياز به دانلود پلاگين هاي وب براي پخش زنده

  • پشتيباني از كدگذاري H.265
  • دسترسي حداكثر 8 مگابايتي IPC براي مشاهده زنده يا بازپخش
  • امكان به روزرساني آسان و در دسترس

6. برخورداري از استاندارد حفاظتي و مقاومتي NEMA 4X

NEMA 4X استاندارد انجمن توليد كنندگان محصولات الكتريكي است. بر اساس اين استاندارد محصولات الكترونيكي طوري طراحي مي شوند كه در برابر خوردگي و زنگ زدن در محيط هايي كه در معرض باران هاي سنگين و برف، در سواحل اقيانوس ها يا درياچه ها، مناطقي با گازهاي حاوي مواد شيميايي و يا گازهاي فيزيكي ، وهستند، مقاوم خواهند بود.

 

 

 

چگونه تصادفات جاده اي كاهش دهيم

۲۴ بازديد

چگونه تصادفات جاده اي كاهش دهيم

مهمترين عامل تأثيرگذار در ايجاد حوادث رانندگي و جاده اي كه در تحقيقات مختلف به آن پرداخته شده، عامل انساني است كه درصد بالايي از تصادفات به اين عامل بازمي گردد.
هر چند سهم عامل انساني از ديگر عوامل بيشتر است، اما تغيير اين عامل نسبت به تغييرات تكنولوژي در حوزه راه و وسيله نقليه، كند تر است.
از آنجا كه عامل انساني نيازمند آموزش، تغيير رفتار و فرهنگ سازي است، از همين رو، فرهنگ به سختي تغيير پيدا مي كند و امر فرهنگ سازي زمان بر است.
راهكارهاي اصلي كاهش تصادفات و مرگ و مير جاده اي را بر اساس سه عامل اصلي موثر در اين قضيه بررسي مي كنيم.

مشكلات مربوط به انسان
به نظر مي رسد بهترين راهكار براي كاهش تصادفات رانندگي در آينده، آموزش و فرهنگ سازي از همان دوران ابتدايي در مدرسه است چرا كه سن كودكي مناسبترين سن براي يادگيري است به طوري كه آموزش هاي داده شده در ذهن آنها نهادينه مي شود.
براي اينكه در آينده نسلي قانون مدار داشته باشيم، بايد از همان دوران ابتدايي يا حتي قبل از ابتدايي، دوره هاي آموزشي فرهنگ رانندگي و احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي را در سطحي ابتدايي برگزار كنيم تا آنها هم با اين موضوع در زندگي آشنا شوند.
يكي ديگر از راهكارهاي انساني كه مي تواند در كاهش حوادث رانندگي تاثيرگذار باشد، سخت گيري در ارائه گواهينامه رانندگي است. علاوه بر اين ها هر فردي بايد شماره يك خودروبر مطمئن مثل خودروبر پارس را در اختيار داشته باشد تا در هنگام بروز مشكل سريع تر براي انتقالل خودرو دست به كار شود.

مشكلات مربوط با راه سازي
با توجه به اينكه ?? تا ?? درصد جاده هاي ايران كوهستاني مي باشند، سطوح جاده، كيفيت آسفالت و شيب عرضي جاده ها در بروز يا كاهش تصادفات و واژگوني خودروها موثر است پس نياز است مسئولان مربوطه به چنين مسائلي توجه داشته و با نقشه برداري صحيح در ساخت جاده ها، به ويژه جاده هاي كوهستاني، به كاهش تلفات رانندگي كمك كنند.
دو بانده كردن جاده ها و ايجاد آزاد راه هاي مورد نياز، نصب دوربين هاي نظارتي در آنها، آسفالت و خط كشي و روكش هاي مناسب روي جاده ها هم در كاهش تصادفات نقش بسيار مهمي دارد. با تنبيه و جريمه راهسازان سهل انگار، مي توان از تكرار اشتباهات و كم كاري هاي آنها جلوگيري كرد و در نتيجه شاهد جاده هايي با كيفيت بهتر و ايمني بيشترباشيم. شما بايد در هر مسافرتي كه مي رويد شماره يك خودروبر شبانه روزي در آن شهر را در اختيار داشته باشيد تا بتوانيد در صورت بروز حادثه سريعا دست به كار شويد.

مشكلات مربوط به وسيله نقليه
اين روزها اگر پاي صحبت شهروندان ايراني بنشينيم، آنها به شدت از كيفيت خودروهاي سواري توليد داخل، شاكي بوده و قطعا يكي از دلايل تصادفات جاده اي و مرگ عزيزانشان در سوانح رانندگي را به گردن پرايد و پژو و... مي اندازند.
اگرچه تصادفات جاده اي تلفات جاني و مالي ناشي از اين اتفاقات، در همه جاي دنيا به چشم مي آيد و همه نوع خودرويي هم در خطر سانحه قرار دارد، اما هرچه خودروها استانداردتر باشند، ضريب تصادف و تلفات پايين مي آيد.
ضروري است در كنار ايمني جاده ها، خودروسازان هم براي كاهش تصادفات و تلفات رانندگي، با بالابردن استاندارد خودروها، ايمني رانندگان را فراهم سازند.
گرفتن غرامت از خودروسازان در تصادفاتي كه خودرو در آن نقش اساسي دارد، مي تواند در ممانعت از تكرار ساخت خودروهاي معيوب و رفع نواقص آن تاثير زيادي داشته باشد.
به نظر مي رسد بايد در كنار توليد خودروهاي داخلي، فرهنگ صداقت و وجدان كاري هم وجود داشته باشد تا هر روز شاهد مرگ و مير ناشي از تصادفاتي كه خودروها بيشترين نقش را در آن دارند، نباشيم.
ايجاد شرايط رقابتي با خودروسازان جهاني در ميان توليد كنندگان داخلي هم براي ارتقا ايمني خودروها و به دنبال آن كاهش تلفات رانندگي راهگشا خواهد بود. براي سريع تر شدن كارهاي خود و اطمينان بيشتر هميشه در مسافرت ها شماره خودروبر آن منطقه را پيدا كنيد تا در صورت بروز مشكل وقت را هدر ندهيد. خودروبر پارس https://khodrobarpars.ir يكي از بهترين مراكز خودروبر در ايران است كه مي تواند حمل و نقل خودروها را برعهده بگيرد.

 

 

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

۳۱ بازديد

به چه دليل شركت گوگل بهترين مكان براي كار درآمريكاست؟

مكان گوگل در شادي كاركنان آن بي تاثير نبوده، و اين يك استاندارد طلايي براي غول تكنولوژي مي باشد.مقر اصلي آن در مانتين ويو، كاليفرنيا مي باشد. گوگل در سال 2016 بر اساس PayScale (سازماني كه درآن درجه بندي دستمزد يا حقوق انجام مي شود) در صدر 50 تا از بهترين شركت ها براي كار در آمريكا قرار گرفت. همچنين فيسبوك در رتبه 5 قرار گرفت با اينكه در سال 2015 در نقطه اول قرار داشت. كارمندان آمريكايي كه در گوگل كار مي كنند در بررسي PayScale براي كارمند در تعدادي از مناطق نمرات بالايي براي رضايت شغلي، پاداش و مفهوم كار نمرات بالايي را كسب كرده اند.

به همين دليل در اينجا اشاره مي كنيم كه چرا گوگل در رتبه بندي بهترين شركت براي كار در كشور آمريكا مي باشد:

 

درصد بالايي از كارمندان Google مي گويند كه آنها از كار خود راضي هستند.

86 درصد از كارمندان گوگل مي‌گويند كه از كارشان در اين شركت راضي هستند.  لازلو باك به عنوان رئيس گوگل در كتاب خود، "قوانين كار!" كليد موفقيت گوگل به عنوان يك محل كار را نوآوري، تجربه، و  داشتن چيزهاي سرگرم كننده دانسته است.

او مي نويسد "مسئله زيبا در مورد اين روش اين است كه در اين محيط بزرگ : تمام  تلاش ها براي حمايت يك ديگر، و  ايجاد يك سازمان خلاق، سرگرم كننده، سخت كوش، و بسيار مولد، با همديگر مي باشد " .

يكي از عوامل اصلي كه گوگل را به محيط كار منحصر به فرد و شگفت انگيز  تبديل كرده "Googleplex " است. بيشتر كارمندان گوگل از قدرت انعطاف پذيري در اين شركت مي گويند مانند وعده هاي غذايي سالم و لذيذ رايگان، لباس هاي شسته شده و امكانات ورزشي، مرخصي هاي بسيار براي والدين، و داشتن محل مراقبت از كودكان. يكي از كارمندان در Mountain View به عنوان توصيف گوگل مي گويد "يك شركت كه در مقابل كاركنان خود رفتار هاي بزرگ نشان مي دهد كه در مقابل باعث ايجاد انگيزه و وفاداري آن ها مي شود ."

كارمندان گوگل مي گويند كه گوگل اجازه مي دهد تا خلاقيت و ايده هاي خود را بر روي پروژه ها پياده كنند. گوگل همچنين كاركنان خود را تشويق مي كند كه براي كمك به ايجاد يك جامعه خلاق تر، رضايت بخش، و صميمي معلم و مربي يكديگر باشند.

 

 كاربران Google فكر مي كنند كه با كار خود باعث مي شود جهان به مكاني بهتر تبديل شود.

 73 درصد از كاركنان گوگل  شغل خود را به صورت معني دار پيدا كرده اند. اين با توجه به ماموريت شركت تعجب آور نيست : "سازماني براي در دسترس قرار دادن اطلاعات مفيدو براي عموم"

باك مي نويسد "اين كار باعث ايجاد انگيزه و نوآوري "و " دامنه گسترده اي از ماموريت ها به ما اجازه مي دهد تا گوگل به جلو حركت كند به صورت يك قطب نما به جاي سرعت سنج."

گوگلي ها به خوبي به اين ماموريت، پاسخ داده اند، به گفته آن ها: آنچه كه آنها را به خود جلب و  در شركت نگه مي دارد،پروژه هاي معني دار و به چالش كشيدن آن هادر سايت Glassdoor مي باشد.

نخستين بودجه گوگل در اوت ۱۹۹۸ توسط اندي بكتولشيم، مؤسس سان مايكروسيستمز كه به مقدار ۱۰۰ هزار دلار بود به گوگل داده شد و اين در حالي بود كه اين شركت هنوز ثبت نشده بود.[۲۴] در همان زمان گوگل همچنين از چند سرمايه‌گذار ديگر توانست مبالغي دريافت كند. جف بيزوس مؤسس شركت آمازون و استاد دانشگاه رشته كامپيوتر در دانشگاه استنفورد، و رام شريرام هر كدام مبلغ ۲۵۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كردند. بعدها كه گوگل به يك شركت سهامي عام تبديل شد، ارزش اين سرمايه به بيش از ۲۸۰ ميليون دلار رسيده بود.[۳۴][۳۵] ديويد شريتون كه از كارآفرينان آن زمان بود نيز ۱۰۰ هزار دلار در گوگل سرمايه‌گذاري كرد.[۳۶] پس از جمع‌آوري همه اين مبالغ، گوگل توانست ۱ ميليون دلار سرمايه جمع كند كه با استفاده از آن بالاخره قادر بود فروشگاهي را در منلو پارك، كاليفرنيا افتتاح كند.[۳۷] در اوايل سال ۱۹۹۹ در حالي كه برين و پيج كه هنوز در حال تحصيل بودند، به اين نتيجه رسيدند كه موتور جستجويي كه آنها به وجود آوردند وقت بسيار زيادي از امور دانشگاهي آن‌ها را اشغال كرده‌است. آن‌ها نزد شخصي با نام جورج بل كه مديرعامل شركت موتور جستجوي اكسايت رفتند و او را ترغيب كردند تا گوگل را به ۷۵۰ هزار دلار از آنها بخر، اما او اين پيشنهاد را نپذيرفت و مبلغي بين ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار دلار را به آنها پيشنهاد داد.[۳۸] در مارس ۱۹۹۹ اين شركت به پالو آلتو، كاليفرنيا منتقل شد[۳۹] كه اكثر شركت‌هاي استارت‌آپ سيليكون‌ولي كار خود را از آنجا شروع كردند.[۴۰] گوگل در ۷ ژوئن ۱۹۹۹ اعلام كرد كه قصد دارد تا سرمايه شركت را به ۲۵ ميليون دلار افزايش دهد[۴۱] و سرمايه‌گذاران عمده‌اي همچون كلاينر پركينس و سكويا كپيتال در اين افزايش سرمايه شركت داشتند.[۴۲] در ژوئن ۲۰۰۰ اعلام شد كه گوگل قرار است به عنوان موتور جستجوي پيش‌فرض وبگاه ياهو! انتخاب شود كه در آن زمان پربازديدترين وبگاه در اينترنت بود و تا قبل از آن از اينكتومي به عنوان موتور جستجوي خود استفاده مي‌كرد.[۴۳][۴۴] در سال ۲۰۰۱ سرمايه‌گذاران گوگل به اين نتيجه رسيدند كه اين شركت به يك مديريت قوي نيازمند است و به همين دليل اريك اشميت را به عنوان مديرعامل و سرپرست شركت برگزيدند[۴۵] در سال ۲۰۰۳، گوگل يكي از ساختمان‌هاي سيليكون گرافيكس در مانتين ويو را اجاره كرد[۴۶] اين ساختمان بعدها با نام گوگل‌پلكس شناخته شد كه برگرفته‌شده از واژه گوگول‌پلكس بود. گوگل سه سال بعد اين ساختمان را به مبلغ ۳۱۹ ميليون دلار خريداري كرد.[۴۷] واژه گوگل پس از مدتي به يكي از مداخل فرهنگ‌هاي زبان انگليسي افزوده شد كه به معني «جستجوي واژه‌اي در وبگاه گوگل براي يافتن اطلاعات» تعريف شد. در ژوئن ۲۰۰۶، واژه گوگل به فرهنگ آكسفورد[۴۸] و در ژوئيه ۲۰۰۶ به فرهنگ مريم-وبستر افزوده شد.

كاربران مي گويند گوگل در حبران خسارت بهترين است.

 گوگل به وسيله حقوق رقابت ايجاد مي كند. حقوق و دستمزد متوسط كارمندان با تجربه 140،000 $، و كارمندان با كمتر از يك سال تجربه كاري به طور متوسط حدود 93000 $ مي باشد.گوگل همچنين بالاترين پرداخت در بازار را براي كاركنانش دارد.  شايان ذكر است كه دو نفر در پست مشابه در گوگل مي تواند پرداخت متفاوت داشته باشند كه اين به عملكرد آن ها بستگي دارد. 

به گفته باك " كار سختي است كه محدوده پرداخت بين افراد مي تواند دو يا حتي 10 برابر بيشتر از شخص ديگري باشد" ،"اما اين بسيار سخت تر كه ببينيد افراد با بيشترين استعداد از آن خارج مي شوند، اين باعث مي شود شما فكر كنيد كه شركت در حال پرداخت ناعادلانه است: درحالي كه بهترين افراد در آن مراتب بيشتر از متوسط هستند، و پرداخت هاي كه در ان براي هر كس انجام ميشود يكسان است."

 

بيش از يك چهارم كاربران گوگل از راه دور با آن ارتباط برقرار مي كنند.

 

تنها 28% از كاركنان گوگل از خانه يا از طريق ارتباط از راه دور كار مي كنند كه ارتباط آنها از طريق  wi-fiدر همه زمان ميسر است. همچنين برخي از شركت هاي بزرگ  مثل: آمازون، Netflix  واپل نيز از طريق اين تكنولوژي كار مي كنند.

 يكي از كارمنداني كه در دفتر مركزي گوگل كار مي كند مي نويسد:"اين شركت انعطاف پذير است، شما  رئيس خرد نداريد و مي توانيد تا حدودي در انعطاف پذيري كاركمك كنيد اما  اشتباه نكنيد شما مقدار زيادي كار مي كنيد اما لازم نيست كه براي تمام كار خود را به ميز كار  زنجير كنيد. "

 

برخي از كاركنان مي گويند كه كار آنها كم استرس است. 

 

 در حالي كه 12 درصد از كاركنان كار خود را پراسترس گزارشكرده اند، به نظر مي رسد در مقايسه با شركت هاي ديگر ،اين نمره نسبتا پاييني است كه قابل توجه نيست. 

شايد يكي از عواملي كه به كاهش سطح استرس مي تواند كمك كند كارهاي مانند  ماساژ، كلاس هاي تناسب اندام رايگان ، عضويت در ورزشگاه، و يك برنامه ريزي تعطيلات سخاوتمندانه مي باشد.

يكي از مديران گوگل مي نويسد يكي از عوامل ديگر : ". محيط كاري بدون رقابت كه اجازه مي دهد به اتاقي براي خلاقيت تبديل شود" مي باشد.همه ما ميدونيم كه كار كردن در شركت گوگل امتيازات خاصي داره، اما اينطور كه پيداست اين غول دنياي موتورهاي جستجو با امكاناتي كه در مجموعه دفاترش گردآوري كرده به طور جدي به فكر آسايش كارمندان خودش هست. همونطور كه شما دوستان پرشين استار در تصاوير زير ميبينيد چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ... به گزارش عصر ايران، گوگل گذشته از گوگل‌پلكس (ساختمان مركزي) خود كه در كاليفرنياي آمريكاست، شعبه هاي ديگري در لندن، سوئيس، ميلان، پكن، استكهلم و ... دارد كه فضاي داخلي آنها از اين نظر كه كار و استراحت كارمندانش بايد در يك سطح باشد كم و بيش نظير يكديگر است.

منابع:

http://cse.google.co.in/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

http://cse.google.com.tw/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.id/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.ua/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.cz/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.mx/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.au/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.be/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://images.google.be/url?q=https%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.co.th/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F
http://cse.google.com.tr/url?sa=i&url=http%3A%2F%2F11be1.ir%2F

 

بررسي يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ

۳۱ بازديد

بررسي يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ

اگر قصد خريد يكي از انواع يخچال فريزر سامسونگ و يا يخچال فريزر ال جي ساخت كره جنوبي را داريد ما به شما پيشنهاد مي كنيم قبل از تصميم به خريد اين مقاله را تا انتها بخوانيد.

m2_b21.jpg

به نقل از بزمينه قطعاً زماني كه به شما به دنبال خريد ضروري ترين وسيله آشپزخانه خود يعني يخچال و فريزر هستيد مي توانيد با در نظر داشتن هزينه ‌اي كه براي خريد اين محصول در نظر گرفته‌ ايد مي توانيد مدل خود را در ميان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي و يا ايراني بررسي فرماييد، دقت داشته باشيد كه در ميان برندهاي خارجي 2 برند يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ ساخت كره به نسبت كيفيت و قيمت بسيار منطقي كه دارند توانسته اند گوي سبقت را از بزرگترين برندهاي آمريكايي و آلماني ربوده و جزو پرفروش ترين برندهاي يخچال و فريزر دنيا قرار گيرند، اگر از كيفيت و قيمت يخچال فريزر ال جي و سامسونگ هم كه بگذريم مي‌ توان به مزيت‌هاي بي شمار و تنوع در مدل هاي اين دو كمپاني اشاره كنيم كه شما مي توانيد مدلي كارآمد همراه با طول عمر بالا و تكنولوژي هاي روز دنيا را مطابق با نياز و بودجه خود انتخاب نماييد پيش از هر چيز لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه در هر دو برند سامسونگ و ال جي داراي محصولات متنوعي همچون انواع يخچال دوقلو، يخچال سايد باي سايد مدل هاي فعلي يخچال تك و فريزر تك و يخچال بالا پايين را مشاهده خواهيد كرد و كاملاً بر اساس نياز به زمان و فضاي آشپزخانه تان مي توانيد اين دسته از محصولات را براي خود انتخاب فرماييد.

مهمترين ويژگي كه به عنوان وجه تمايز بهترين مارك در يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ به شمار مي رود استفاده از موتورهاي كمپرسور اينورتر بسيار قدرتمند با مصرف انرژي بسيار پايين و طول عمر بسيار بالا در اين دو مارك معتبر مي باشد البته اين مورد و موارد ديگر كه جزو مزاياي محصولات اين دو شركت به شمار مي ‌رود باعث شده است تا بتوانيم به اين درك برسيم كه قيمت يخچال فريزر سامسونگ و قيمت يخچال فريزر ال جي تا چه حد مي‌ تواند منطقي و مناسب شمرده شود.

نگاهي بر انواع يخچال فريزر سامسونگ

برند سامسونگ «Samsung» ساليان طولاني است كه مخصوصاً در دست محصولات لوازم خانگي مانند يخچال و فريزر با پيشينه‌ اي بسيار درخشان شناخته شده است، شركت سامسونگ كه يك برند كره اي مي باشد در سال 1969 در كره‌ جنوبي تاسيس شده و شروع به كار نموده است اين كمپاني كه امروزه يكي از بزرگترين توليد كنندگان لوازم خانگي و انواع يخچال فريزر سامسونگ مي باشد كه طرفداران بسيار زيادي را در كل دنيا به خود جلب كرده است و اگر كه در ايران نيز نگاهي بي اندازيم قطعاً خانواده هاي بسيار زيادي مي بينيد كه برند سامسونگ را به عنوان برند يخچال فريزر خود انتخاب نمودند و ساليان طولاني است كه از اين برند معتبر در حال استفاده هستند كه با توجه به قيمت يخچال فريزر سامسونگ مي توانيم بگوييم بهترين انتخاب به شمار مي رود.

بالا بودن سطح كيفي و استفاده از تكنولوژي‌هاي روز دنيا در انواع يخچال فريزر سامسونگ و رقيب آن يخچال فريزر ال جي باعث شده است تا اين دو برند به عنوان رقيبي جدي با برندهاي اروپايي و آمريكايي تبديل شود اگر بخواهيم به دسته بندي كلي انواع يخچال سامسونگ اشاره مختصري كنيم بايد بدانيد كه انواع يخچال و فريزر اين برند به صورت درب هاي فرانسوي، سايد باي ‌سايد، يخچال دوقلو و يخچال بالا پايين توليد گرديده است كه در رنگ هاي گوناگون استيل سياه سفيد و در برخي از موارد با رنگ‌ زيباي قرمز توليد شده ‌اند.

 

نگاهي بر انواع يخچال فريزر ال جي

از ميان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي مي توانيم از برند ال جي نام ببريم كه توانسته نسبت به ساير رقباي خود پيشه بگيرد و اگر شما به دنبال انتخاب بهترين مدل در بهترين مارك يخچال و فريزر هستيد مي توانيد با بررسي برند ال جي «LG» از بهترين مارك يخچال خريد خود را با خيالي آسوده انجام دهيد.

به برخي از ويژگي ها منحصر به فرد يخچال فريزر ال جي مي توان به داشتن قدرت خنك كنندگي بسيار بالا به همراه كمپرسور خطي ال جي گنجايش و دوام بالا طراوت و تازگي دستگاه براي نگهداري طولاني مواد غذايي، ميزان مصرف انرژي بسيار بهينه، استهلاك اندك، كم صدا بودن، داشتن دسته بندي و طبقات و كشورهايي با طراحي مناسب براي استفاده از حداكثر گنجايش يخچال فريزر ال جي و درنتيجه دسترسي هر چه سريع ‌تر و آسان تر فيلترهاي بهداشتي استريل سازي و بو زدايي اشاره نمود كه با در نظر گرفتن مشخصات فني و قيمت يخچال فريزر ال جي مي ‌توانيد در تنوع بسيار زياد خريد خود را در دسته محصولاتي همچون يخچال سايد باي سايد، يخچال فريزر بالا پايين به صورت فريزر بالا و يا پايين، يخچال دوقلو و درب هاي فرانسوي انتخاب نماييد.

شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد كه ال جي يك شركت هلدينگ بسيار بزرگ است و شركت هاي متعدد زير مجموعه آن در قسمت‌هاي زمينه هاي مخابراتي، سلامتي آرايشي و بهداشتي توليدات و محصولات متنوعي را انجام مي‌ دهند اما قطعاً فكر مي كنيد كه در ايران به جز لوازم الكترونيكي و لوازم خانگي برقي ال جي محصول ديگري را از اين برند نديده ايد لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه بسياري از محصولات و خدمات ال جي منحصر به خود كشور كره مي باشد و از اين رو شما تنها دسته محصولات خاص آن را در كشور ما ايران و در بسياري از كشورهاي ديگر مشاهده مي كنيد و اين شركت توانسته با قدرت بسيار زياد به رقيبي سنگين براي رقباي توليد كننده خود تبديل شود و كالاهايي با طول عمر بالا و كيفيت بسيار مرغوب توليد كند تا جايي كه امروزه به عنوان بهترين مارك يخچال فريزر ال جي شناخته مي ‌شود و در كنار اين برند نيز مسلما يخچال فريزر سامسونگ نيز جاي مي گيرد.

شركت ال‌ جي «LG» در سال 1958 توسط Koo In-Hwoi  پايه ‌گذاري شد و نام اين برند معتبر كه هم ‌اكنون به عنوان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي به شمار مي ‌رود بنام شركت LG در واقع ادغامي از نام دو شركت گلدستان و لاكي پديد آمده است كه با توليدات باكيفيت اش توانسته با سرعت بسيار زيادي در دل مصرف ‌كنندگان خود جاي خود را باز كند لازم است بدانيد كه شعار شركت ال‌ جي Life's Good است به معناي اين هست كه مصرف كنندگان اين محصول مي توانند يك زندگي خوبي را با محصولات اين شركت معتبر تجربه كنند و با توجه به پيشينه درخشان اين كمپاني مي توانيم بگوييم كه اين جمله نه تنها يك شعار نيست بلكه واقعيتي درباره اين بهترين مارك توليد كننده يخچال و فريزر در دنياست.

 

تناسب قيمت يخچال فريزر باكيفيت

آنچه مهم است اين است كه در هنگام خريد از بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي به در برند سامسونگ و چه در برند ال جي شما شاهد تناسب بسيار بالايي در ميان كيفيت كارايي طول عمر و قيمت يخچال فريزر سامسونگ و يخچال فريزر ال جي هستيد همانطور كه اشاره كرديم اين دو برند يكي از مهمترين ويژگي‌هاي كه در بردارند داشتن موتورها و كمپرسور بسيار پيشرفته در دستگاه هاي شان مي باشد كه در كنار ويژگي هاي ديگري كه باعث سهولت استفاده و كارايي تكميل اين دسته از محصولات شده است مي‌ تواند جذب انتخاب‌هاي بسيار منطقي براي استفاده كنندگان اين محصول پركاربرد در منزلشان باشد لازم به ذكر است كه انواع يخچال فريزر سامسونگ و همچنين يخچال فريزر ال جي در مدل هاي بسيار متنوع در گنجايش و يا فوت هاي متفاوت در رنگ بندي هاي متغيري توليد شده است كه اين امكان را به مشتريان مي دهد تا تماماً بر اساس نياز خود و بودجه ‌اي كه در نظر گرفتند كالاي مورد نظر خود را انتخاب كنند لذا به صورت خلاصه مي گويم كه اگر به دنبال خريد بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي هستيد مي توانيد با اطمينان خاطر اين دو برند معتبر را انتخاب كنيد و ساليان طولاني از آنها در منزل خود لذت ببريد.

در ادامه به اختصار توضيح ويژگي هاي متفاوت در مدل هاي متفاوت اين دو برند خواهيم پرداخت تا شما عزيزان بتوانيد با درك كامل‌ تري از ويژگي‌ ها و عملكرد آنها مدل مورد نظرتان كه داراي خصوصيت ذكر شده مي باشد را انتخاب كنيد لازم است به اين نكته اشاره كنيم كه انواع يخچال فريزر سامسونگ و يخچال فريزر ال‌ جي در فوت هاي مختلف مي ‌تواند براي خانواده‌هاي از كم تا پرجمعيت مورد استفاده قرار بگيرد و كاملاً بر اساس تعداد افراد خانواده و جاي شما در آشپزخانه مدل هاي مختلف قابل انتخاب مي باشد چراكه كيفيت كار گرايي مدل ها در واقع كاملاً يكسان مي باشد اما كارايي ها و ويژگي هاي منحصر به فرد هر مدل است كه مي تواند تفاوت در انتخاب هر مدل را ايجاد كند.

مزيت هاي يخچال فريزر ال جي و سامسونگ

به طور كلي اگر بخواهيم از اولويت‌ هاي اين دو برند از بهترين مارك يخچال و فريزر را اشاره كنيم مي ‌توانيم به داشتن آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا در مدل هاي متنوع آنها اشاره كنيم در اين قسمت با بررسي اين ويژگي‌ها همراه شما هستيم.

نگاهي بر كمپرسور يخچال فريزر سامسونگ و ال جي

مثلاً مي‌ دانيد كه قلب هر يخچال و فريزر نوع موتور و كمپرسور استفاده شده در آنها مي باشد و از آنجايي كه به برند ال جي و سامسونگ بهترين نوع اين قطعه را در توليدات خود استفاده كرده‌اند اين دسته از محصولات بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي تبديل شده ‌اند در عمده محصولات توليد شده توسط اين دو كمپاني قدرتمند موتورهاي استفاده شده از موتورهاي اينورتر و در واقع موتورهاي بسيار قدرتمند تر و قوي تر از كمپرسور هاي معمولي مي باشد تكنولوژي اينورتر سيستم هاي تهويه مطبوع و موتورهاي با قدرت بسيار بيشتري همراه هستند كه در هنگام شروع به كار نياز به برق بسيار كمتري دارد، ضريب قدرت يا توان موتورهاي اينورتر به نسبت موتورهاي معمولي بسيار بيشتر مي ‌باشد و در حين عملكرد انواع يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ ميزان فشار كمتري به قلب اين دستگاه خواهد آمد و اين امر باعث مي ‌شود كه طول عمر بيشتر و كيفيت بالاتري در انواع اين دستگاه در اختيار داشته باشيد.

سيستم بدون برفك نوفراست No Frost

در توليد انواع يخچال فريزر ال جي و انواع يخچال فريزر سامسونگ شما در واقع سيستم بدون برفك نوفراست 100 درصد بدون برفك را در اختيار خواهيد داشت كه نياز به تميز كردن يخچال و فريزر شما را تا حد صفر خواهد رساند از آنجايي كه به مرور زمان و با پيشرفت تكنولوژي هاي روز دنيا سيستم هاي مورد استفاده شده در اين دستگاه‌ها نيز پيشرفت كرده است شما ديگر همانند قديم و يا به نسبت سال هاي پيش مي توانيد دستگاه هايي با سيستم بدون برفك نفراست قدرتمندتري را در اين دو برند از محصول در اختيار داشته باشيد و اين ويژگي ها در كنار مشخصات ديگر باعث مي شود شما مجدداً به اين قضيه پي ببريد كه قيمت يخچال فريزر سامسونگ و قيمت يخچال فريزر ال جي تا چه حد اقتصادي و منطقي مي باشد.

سيستم گردش هوا و فيلتر تهويه

در اين دوران از بهترين مارك يخچال و فريزر شما شاهد ماندگاري و ساكن بودن هوا در داخل دستگاه نخواهيد بود و اين سيستم چندگانه گردش هوا باعث مي‌ شود كه شما سرماي كاملاً يكساني كه در طبقات بالا چه در طبقات پايين در اختيار داشته باشيد كه اين امر به كيفيت نگهداري مواد غذايي گوناگون كمك خواهد كرد وجود فيلتر تهويه هواي آنتي باكتريال از ديگر ويژگي‌هاي تكميل كننده اين دسته از محصولات به شمار مي‌ رود كه علاوه بر تضمين سلامت و بهداشت مواد غذايي باعث مي‌شود در هنگامي كه شما مواد غذايي گوناگون را چه در يخچال چه در فريزر قرار مي ‌دهيد اين سيستم باعث مي شود فضاي داخلي يخچال و يا فريزر بوي مواد غذايي را در خود نگه ندارد و مواد غذايي مختلف بوي يكديگر را نگيرند كه اين از جمله ويژگي ها منحصر به فرد انواع يخچال فريزر ال جي و يخچال فريزر سامسونگ به شمار مي ‌رود كه مي ‌تواند اولويتي در انتخاب و خريد يخچال فريزر خوب به شمار رود.

ساير ويژگي ها

از ديگر ويژگي ‌هايي كه تكميل كننده اين دسته از محصولات به شمار مي ‌رود مي‌ توانيم به وجود سرما و انجماد سريع براي قرار دادن مواد غذايي گوناگون در يخچال فريزر سامسونگ و ال ‌جي اشاره كنيم البته داشتن نور داخلي زنگ هشدار باز بودن درب قفل كودك صفحه لمسي وجود آبريز يخچال و محفظه هاي مخصوص به نگهداري ميوه و سبزيجات، طبقات نگهداري بطري و تقسيم بندي مناسب در دستگاه هاي اين دو برند معتبر به عنوان بهترين مارك يخچال و فريزر خارجي از ديگر ويژگي هايي مي باشد كه بنا به اولويت مي ‌تواند در انتخاب شما عزيزان باشد.

منبع: bazmineh.com