دوشنبه ۱۸ تیر ۰۳

SEOبهينه سازي موتور جستجو چيست؟

۱۳ بازديد

SEOبهینه سازی موتور جستجو چیست؟

SEO مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. به عبارت ساده، این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش دید آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند. هر چه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به سمت کسب و کارتان وجود دارد. سئو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده می کنند. فهرست را مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) برای کمک به شما پیدا کند که دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید.

سپس، الگوریتم‌ها با در نظر گرفتن صدها عامل یا سیگنال رتبه‌بندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرس‌وجو نمایش داده شوند. در قیاس کتابخانه ما، کتابدار تک تک کتاب‌های موجود در کتابخانه را خوانده است و می‌تواند به شما بگوید که دقیقاً کدام یک پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت.

عوامل موفقیت سئو ما را می توان پروکسی برای جنبه هایی از تجربه کاربر در نظر گرفت. به این صورت است که ربات‌های جستجو دقیقاً تخمین می‌زنند که یک وب‌سایت یا صفحه وب چقدر می‌تواند به جستجوگر آنچه را که جستجو می‌کند ارائه دهد.

بر خلاف تبلیغات جستجوی پولی، شما نمی توانید برای به دست آوردن رتبه های جستجوی ارگانیک بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید، به این معنی که کارشناسان سئو باید کار کنند. اینجاست که ما وارد می شویم.

جدول تناوبی عوامل سئو ما عوامل را در شش دسته اصلی و وزن هر کدام بر اساس اهمیت کلی آن برای سئو سازماندهی می کند. به عنوان مثال، کیفیت محتوا و تحقیق کلمات کلیدی از عوامل کلیدی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزیدن و سرعت از عوامل مهم معماری سئو سایت هستند.

جدول تناوبی سئو که به تازگی به روز شده است همچنین شامل لیستی از سمومی است که از بهترین شیوه های سئو می کاهد. اینها میانبرها یا ترفندهایی هستند که ممکن است برای تضمین رتبه بالا در روزگاری که روش های موتورها بسیار کمتر پیچیده بود، کافی باشد. و، آنها حتی ممکن است برای مدت کوتاهی اکنون کار کنند - حداقل تا زمانی که شما دستگیر شوید.

ما همچنین یک بخش کاملاً جدید Niches داریم که به عوامل موفقیت سئو در پشت سه جایگاه کلیدی می پردازد: سئوی محلی، اخبار/انتشار، و سئوی تجارت الکترونیک. در حالی که جدول تناوبی کلی سئو ما به شما در بهترین شیوه ها کمک می کند، دانستن تفاوت های ظریف سئو برای هر یک از این جایگاه ها می تواند به شما در موفقیت در نتایج جستجو برای کسب و کار کوچک، وبلاگ دستور پخت و/یا فروشگاه آنلاین کمک کند.

الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوی کارآمدی را در اختیار کاربران قرار دهند. بهینه سازی سایت و محتوای خود با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به رتبه بندی صفحات شما در نتایج جستجو کمک کند.

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟

سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو انجام می دهند، اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد.

با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخ‌های مستقیم و اطلاعاتی بدهد که به احتمال زیاد کاربران را به جای هدایت آنها به وب‌سایت‌های دیگر، در صفحه نتایج نگه می‌دارد.

همچنین توجه داشته باشید، ویژگی‌هایی مانند نتایج غنی و پانل‌های دانش در نتایج جستجو می‌توانند دید را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.

در مجموع، سئو پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. وقتی متوجه شدید که کاربران وب‌سایت شما چه می‌خواهند، می‌توانید آن دانش را در کمپین‌های خود (پرداخت و ارگانیک)، در سراسر وب‌سایت، در ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی خود و موارد دیگر پیاده‌سازی کنید.

چگونه می توانم سئو را یاد بگیرم؟

نکته: منتظر به‌روزرسانی جدول تناوبی SEO 2021 ما باشید که در SMX Advanced در 15 ژوئن راه اندازی می‌شود!

برای بررسی مفید سئو، جدول تناوبی عوامل سئو شما را با تمام مفاهیم کلیدی که باید بدانید، از جمله عناصر موفقیت آمیز سئو درون صفحه و خارج از صفحه، به علاوه «سموم» یا تاکتیک‌هایی که می‌تواند به شما آسیب برساند، آشنا می‌کند.

جدول و گزارش همراه نیز به سه بخش جستجو نگاه می کند:

سئوی محلی

سئوی انتشار/اخبار

سئوی تجارت الکترونیک

جدول تناوبی عوامل SEO به عنوان پایه و اساس این راهنمای سئو عمل می کند. این منابع با هم به شما کمک می کند تا در مورد کسب و کار اینترنتی اطلاعات کسب کنید و استراتژی خود را برای موفقیت آگاه کنید.

راهنمای سرزمین موتورهای جستجو برای سئو

به عنوان همراهی با جدول تناوبی عوامل سئو ما، راهنمای سرزمین موتورهای جستجو برای سئو شما را از اصول بهینه سازی برای جستجو راهنمایی می کند تا بتوانید یک استراتژی قوی برای هدایت ترافیک ارگانیک به سایت خود ایجاد کنید.

در راهنمای زیر، ما این عوامل را عمیق‌تر توضیح می‌دهیم و نکات تاکتیکی کارشناسان در مورد بهینه‌سازی موتورهای جستجو را برجسته می‌کنیم که به وب‌سایت شما کمک می‌کند بازدیدکنندگان بیشتری از جستجوی ارگانیک داشته باشد.

فصل 1: انواع عوامل موفقیت موتور جستجو: اینها عوامل داخلی و خارجی هستند که می توانند بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارند. ما همچنین به عمودی های طاقچه در سئو و تاکتیک های سمی SEO برای جلوگیری از آن نگاه خواهیم کرد.

فصل 2: ??محتوا و عوامل موفقیت موتور جستجو: برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا که موتورهای جستجو و مخاطبان هدف شما را دوست داشته باشند، این عناصر را در ذهن داشته باشید.

فصل 3: معماری سایت و عوامل موفقیت موتور جستجو: بیایید به پشت صحنه برویم و جنبه هایی از سایت شما را بررسی کنیم که دسترسی موتورهای جستجو را آسان می کند و بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

فصل 4: کد HTML و عوامل موفقیت موتور جستجو: برچسب‌های HTML و داده‌های ساختاریافته به سازماندهی اطلاعات در سایت شما کمک می‌کنند و به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا محتوای شما را درک کنند.

فصل 5: اعتماد، اعتبار، تخصص و رتبه بندی جستجو: نحوه تعامل کاربران شما با سایت شما، و همچنین اعتبار و اعتبار آن، به موتورهای جستجو کمک می کند تا تعیین کنند که آیا ارزش نشان دادن به کاربران را دارد یا خیر.

فصل 6: ایجاد لینک و رتبه بندی در موتورهای جستجو: چرا لینک ها هنوز مهم هستند و چه چیزی در مورد محتوای شما به موتورهای جستجو می گویند.

فصل 7: شخصی‌سازی و رتبه‌بندی موتورهای جستجو: اینها عناصر خاص کاربر مانند مکان و هدف هستند که می‌توانند بر نتایجی که کاربران می‌بینند تأثیر بگذارند.

فصل 8: سموم و جریمه های هرزنامه موتور جستجو: مراقب «میانبرهای» سئو باشید. گرفتار شدن با استفاده از این تاکتیک ها به طور بالقوه می تواند منجر به جریمه اقدام دستی شود یا حتی سایت شما را از فهرست جستجو حذف کند.

فصل 9: عمودهای در حال ظهور در جستجو: جستجوی صوتی، محلی، تصویری و ویدیویی راه‌های جدیدی را برای کاربران برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند نشان می‌دهد. در حالی که هر کدام فرصت‌های متفاوتی را برای برندها فراهم می‌کنند، اما همچنان بر اساس اصول بنیادی سئو هستند.

اخبار سئو روزانه و مشاوره تخصصی سئو

علاوه بر اخبار روزانه از کارکنان تحریریه ما، Search Engine Land مقالات روزانه را از مشارکت کنندگان خبره منتشر می کند که مسائل سئو را عمدتاً از دیدگاه درونی پوشش می دهد.

برای آخرین اخبار سئو و ستون های متخصص، کانال SEO را مرور کنید. ثبت نام کنید تا خبرنامه ایمیل روزانه Search Engine Land را دریافت کنید که شامل خلاصه ای از اخبار بازاریابی جستجو و تجزیه و تحلیل و بینش انحصاری است.

کتابخانه SEO Lands Search Engine

علاوه بر پوشش سئو به طور کلی، Search Engine Land همچنین دارای مناطق بهینه سازی موتور جستجو به طور خاص برای موتورهای جستجوی اصلی است:

سئو گوگل

به روز رسانی الگوریتم گوگل

کنسول جستجوی گوگل

بینگ سئو

دریافت اخبار و مشاوره سئو به صندوق ورودی شما

برای خلاصه ای از آخرین اخبار، نکات و تاکتیک های مرتبط با سئو از سایت موتورهای جستجو و سایر منابع در سراسر وب، در خبرنامه مختصر روزانه ما مشترک شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.